Wednesday 26 October 2011

Her Gunes Dogusunda - Batisinda


Her Gunes Dogusunda;

Gun agarmak uzere, hadi uyan
Dok tum renklerini yuregime
Gunesten once sen aydinlat beni
Ruhuma dokunarak
Gulumsemeni ciz yuzume
Ben bakislarini resmederken zihnime
Dokun ellerime ki
Gunesten once yine yeni bir ben dogsun bu evrende

Her Gunes Batisinda;

Bak gunes batiyor, uzun geceler basliyor gene.
Ve hep sen beni bu gun batiminda baslayan gecelerde terk ediyorsun.
Dusunceler beni karanliga itiyor,
Karanlik seni bana getiriyor.
Ve anliyorum ki beni terk etme zamanin bu.
Kokunun sinmis oldugu hayallerimin icinde,
Seni ariyorum, bende kayboluyorum.
Gun batimindan once hersey iyiyken,
Batan gunesle ziyaret ediyorsun beni,
Korkuyorum...
Her defasinda agitlarima ragmen, alip gidiyorsun kendini
Ve hatirliyorum ki beni terk etme zamanin bu
Uzun terkedisler basliyor gene
Hadi son kez dokun bana
Sevginle uyut beni
Cunku gunes batmak uzere yine yeni bir terkedisle

No comments: